


2 - سلب آرامش و راحتی در رانندگی!
3- ساییده شدن بیش از حد قسمت میانی.
4- قابلیت جذب نیرو های وارده از جاده به لایه های میانی از بین می رود و با کم شدن استقامت آنها در برابر نیروها آسیب پذیریشان زیاد می شود .
5- به دلیل تجمع نیروهادر مرکز آج ها لایه های لاستیکی در زمان گرم شدن تمایل زیادی به جدا شدن دارند.
اگرفشار باد کم باشد معایب زیرظاهر می شوند:

2- اگر چرخ های جلو کم باد باشند فرمان سفت و یا به یک سمت کشیده می شود.
3- ساییده شدن سریع تر و بیشتر قسمت بیرونی آج ها
4- در زمان حرکت به دلیل تغییر شکل زیاد در منطقه تماس با جاده حرارت فوق العاده بالا می رود و امکان جداشدن لایه ها بیشتر میشود که این مساله خطرات زیادی در پی دارد.
5- موج دار شدن و بالا رفتن حرارت در سرعت های بالا
6- له شدن تیوپبین رینگ و حلقه داخلی تایر
چند نکته:
1- برای حرکت در بزرگراه ها و با سرعت بالا ، فشار باد را طبق سفارش کارخانه بیشتر کنید.
2-خودرویی که بار سنگین حمل می کند دقیقا شرایط تایرکم باد را دارد.
3-باد تایر را همیشه در حالت سرد و یا زمانی که 2تا3 کیلومتر با سرعت کم حرکت کرده تنظیم کنید زیرا حرارت فشار را افزایش می دهد تابش نور خورشید در زمان پارک طولانی نیز چنین حالتی ایجاد میکند. هیچگاه این اضافه فشار را در زمان گرم بودن تایر خارج نکنید زیرا هنگام خنک شدن تایر دچار کمبود وزن می شود.
4-بعد از تنظیم باد در پوش "والو"را با دقت ببندید .
5-تنها به چشم خود برای تنظیم باد اعتماد نکنید.
5-تنها به چشم خود برای تنظیم باد اعتماد نکنید.



8 - سر والو های جدید جهت هشدار کاهش فشار داخلی تایر.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر